Hetja on the terrace

Hetja on the terrace

sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

12.6.2016 vilkasta seuraelämää...

Ollaan oltu Jackin kanssa supersosiaalisia viimeisen parin viikon aikana. Kavereiden kanssa on treenattu rallytokoa, piha-agia ja näyttelykäytöstä. Jopa mun piti osallistua viikonlopun erkkariin, vaikken ole käynyt näyttelyissä vuosiin...ja nyt vielä turkittomana :(. No, onneksi vain parikilpailu -osuudessa Jackin kanssa. Jack sen sijaan osallistui ihan oikeasti. Onneksi sen turkki oli kohtuu kunnossa. Meillä molemmilla on kivat vihreät raidat takatassuissa ruohon ja frisbeen jäljiltä. Voitaisko sopia, että se on tämän hetken kuumin trendi? ..ettei meidän tarvitsis kylpeä ja kuurata. Me ei oikeen välitetä siitä touhusta kuin ihan pakon edessä - häntä koipien välissä.
                                          Savina ja Bene tasapainoilevat

                                         Jack nöyristelee Havulle, joka dissaa sitä sujuvasti
                                          
                                          Minä, Havu ja Jack
                                          Hei, kaverit! Väärä suunta!
                                          Minä ja Havu
                                          Jack, minä ja Havu
                                          Savina, Jack, Bene ja Havu edessä
                                          Savina ja Bene
 
                                          Bene rallytokoilee, Savina taustalla
                                        Savina rallytokoilee
                                          Minä, Jack, Savina ja Bene
Rio hyppää
                                          Seisomistreeni Jack
                                          Rion tyylinäyte
                                          Jack ja Rio
                                         Pojat vauhdissa...kamera ei pysy mukana menossa

                                          Rio, Jack ja minä
                                          Rio, minä ja Jack...huomaa Jackin rento istuma-asento
                                          Leikitään yhdessä: Rio, minä ja Jack

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti