Hetja on the terrace

Hetja on the terrace

lauantai 20. helmikuuta 2016

20.2.2016 Löysää lenkkeilyä ja leikkimistä

No onpas ollut pitkä tauko! Ei sillä, että mitään oleellista olis missattu. Meidän osalta elämä on ollut tasaista hiljaiseloa sitten viime päivityksen. Ihmisillä on omat tylsät kiireensä, eikä niiltä ole liiennyt sen enempää, aikaa, vaivaa tai huomiota meidän kanssa leikkimiseen tai kouluttamiseen. Hyvä, että edes lenkeillä ollaan päästy käymään...liian niukasti sitäkin. Ja tietysti vaki agility, vaikka siitäkin jouduttiin yksi kerta lintsaamaan.
Meillä on Jackin kanssa ollut ihan omaa kivaa keskenämme. Ollaan kisattu frisbeestä ja minikanasta. Mä oon yleensä edelleenkin nopeempi, mutta Jackistä on kehittynyt varsin taitava napaamaan lelu mun suusta kuljetuksen aikana...oli mikä lelu tahansa.



Jackillä on vähän outo käsitys siitä, miten ihmisten kanssa leikitään. Siinä missä mä aina tuon lelun ihmiselle ja odotan innokkaasti ajoittain jopa komentaen, että se heitetään pikaisesti uudelleen noudettavaksi, Jack nappaa lelun ja pinkoo pakoon, minkä kintuistaan pääsee...ja odottaa, että mä lähden sen perään. Aika usein sen suunnitelma onnistuukin. Frisbeen kanssa se on kyllä vähän kehittynyt. Jos mä en lähde kisaamaan ja rynnimään sen perään frisbeen ryöstön jälkeen, se saattaa jopa suosiolla luovuttaa sen ihmiselle...edellyttäen, ettei ihminenkään yritä ottaa sitä siltä.

                                          Pellolla lumessa piehtarointi on ihanaa!

                                          Jack on tässä ihan pennun näköinen
        Virtaa sillä riittää yli omien tarpeiden, mutta välillä on ihan kiva juoksennella sen kanssa

  Pysähdyttiin ihastelemaan taivasta... aika riemukkaita värejä sitten riittikin.


                                       Iltaruskon valossa Jackin turkki näytti ihan punaiselta
                                        Jack on jo iso poika
                                          Ja sit mentiin...
                                          Tänään pelattiin lumipallogolfia...
                                          ...ja rynnistettiin kilpaa metsässä
                           ...oikeesti mä kyl voitin, vaikka tässä kohtaa Jack pääsi hetkeksi edelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti