Hetja on the terrace

Hetja on the terrace

lauantai 6. helmikuuta 2016

06.02.2016 Talvitouhuiluja ja tokoilua kavereiden kanssa

Enempi hiljaiseloa ollaan vietetty...Noi ihmiset on niin laiskoja ja aikaansaamattomia ja puuhailee ihan omiaan. Me ollaan vähän niinku jääty sivuraiteelle. Meillä kyllä riittäisi energiaa vaikka mihin. Mä oon tietysti käyttäytynyt ihan asiallisesti ja käynyt agitreeneissä.
Siellä mulla meinaa ajoittain lähteä asiat lapasesta; mä niin tykkään pienestä punaisesta vinkuvasta hiposta ja vauhdin huumasta. Molemmat saa mut täysiin täpinöihin. Niiden yhdistelmä on kerrassaan pitelemätön. En ehkä jaksa ihan koko aikaa olla kuulolla ja myönnetään, että saatan jopa joskus vähän soveltaa radalla. Mut vaan silloin, kun rata on huono tai tylsä. Mun oma versioni on aina parempi kuin ihmisten, ne on vaan mustiksii, kun ei oo itse keksiny niin hyviä ratoja.
Jack on sen sijaan puuhaillut muita juttuja kotona: vähän silpunnut tohvelia, pahvia ja paperia. Ulkonakin ollaan yritetty olla omatoimisia.


Viikonloput on mukavampia, silloin on yleensä enemmän actioniä. Meillekin. Viime sunnuntaina käytiin Savinan ja Benen kanssa kävelyllä...

                                         Lenkkimatkalla Savina ja Bene
                                           minä ja Jack
                                          Me neljä ja kadonneiden namien metsästys. Lurps!

... ja tänään päästiin tokoilemaan. Tällä kerralla Riokin oli mukana ja ihana pikkuneiti Indi.
                                          Reipas ja suloinen Indi 3 kk
                                          Indi, Jack ja Rio
                                          Bene, Savina ja Indi
                                          Give me five, buddy! (Jack ja Rio)
                                          Kiva nähdä!...tanssit tavanomaiseen tapaan
Yhteiskuviakin taas yritettiin ja yhtä haastavaa kuin aina ennenkin.
                                           Bene, Savina, Rio, Jack, Indi ja minä

                                          Bene, Savina ja Rio
                                           Pojat vauhdissa
                                     Kepin kanssakin leikittiin...JIIHAAA! Rio, minä ja Jack
                                      Sillä aikaa Savina ja Bene keskittyivät treenaamiseen
                                          Kuka, mitä, missä, häh? -takapenkillä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti