Hetja on the terrace

Hetja on the terrace

sunnuntai 2. elokuuta 2015

2.8. Suuri saalistaja

...varsinainen peto! Ja samalla niin syötävän suloinen.




Mun mustat korvakarvat, "korvakorut", on käytännössä historiaa, kun Jack harventaa niitä päivittäin. Kyllä tämä äitinä oleminen kysyy hermoja.




Meille on molemmille laitettu omat kupit. Se toimii loistavasti! Käyn ensin tarkistamassa oman kuppini ja sen jälkeen Jackin kupin. Tyhjennän molempia valikoivasti. Usein käy niin, että vaikka kupeissa olisi samaa tavaraa, se maistuu paremmalta Jackin kupista nautittuna.  Käyn tuon tuosta putsaamassa Jackin kupin. Ihmiset ovat niin epäsiistejä! Eihän tuoreruokaa sovi jättää kuppiin pilaantumaan. No, samalla saattaa mennä muutama nappula pikkuisen kuviamuonaa. Ei se nyt ihan niin tarkkaa ole. Sitä paitsi Jack vierailee vastavuoroisesti vähän väliä mun kupilla ja imuroi sieltä sellaista, mikä ei ole kelvannut mulle...ja sitten se taas kelpaakin mulle.



Jackillä on nyt ikää 5 viikkoa ja 2 päivää. Painon nousu on vähän hidastunut ollen nyt 1614 g. Ei hätää, pieni pallero ei ainakaan ulkoisesti vaikuta alipainoiselta.

Jackin tasapaino on selvästi kehittynyt, mutta kyllä mua silti hymyilyttää sen ulkokakat. Se on kuin tasapainotaiteilija pallon päällä etu- ja takatassut tiiviisti toisissaan kiinni ja sitten se pyörii ja heiluu edestakaisin kuin harakka tervatulla katolla. Kun kuono nousee, niin peppu osuu maahan ja päinvastoin. Se on ollut toimitusta tehdessään muutamaan otteeseen kuonollaan epätasaisessa maastossa, rassu. Pääasia, että tulosta syntyy!

Ihanaa, kun Savina ja Bene kävi mun kanssa lenkillä!


Pääsin myös uimaan ja - jippee- noutamaan keppiä!




Taisin vähän myös lainata Jackin lelua...




2 kommenttia:

  1. Jack on jo niiiin iso poika! <3 Mahtaiskohan se haluta auttaa mua opiskelusta palautumisessa joku päivä? :3

    VastaaPoista
  2. Jack on jo niiiin iso poika! <3 Mahtaiskohan se haluta auttaa mua opiskelusta palautumisessa joku päivä? :3

    VastaaPoista